Nyttigt värre ;)

Japp det fick minsann bli mat av det nyttigare slaget idag.

Ska man våga visa sig ute nu i sommar så går det nog fan i mig åt.
Underbart väder idag passa på att gå en promme samt att trädgårdslandet nu är sått.
Nu får vi se om det blir nån skörd.
Hur gott är det inte med tzatze igentligen.
Jag brukar göra själv men,eller brukar och brukar okej jag gör ibland.
Annars så duger den här så det heter duga ska jag lova.


Fast nu för tiden så är den i en liten söt hink...den kan jag verkligen rekommendera.
Puss


Kommentarer
Postat av: Erica

Såg j-vligt feint ut! Mina land står osådda än, tänkte ta det till helgen...Kul att du börjat blogga igen! Kram på dig!

2010-05-06 @ 18:46:08
URL: http://eae.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0