Nej nu så ska jag...

Banne mig ta tag i min blogg igen...
Guten liksom...
Undra vart jag har gjort av min digikamera??? ,känns nästan som ett prio att ha den till hands...
På Onsdag så är jag åter i arbetet för dom som bryr sig.
Massor har hänt kommer nog att lägga fram det lite pö om pö nu längre fram,vi får se
Idag har det vart operation trädgårdsland=nöjd

såning=prio
Lägg märke till rabarberna jag har typ har trott 2ggr att jag har blivit av med dom men dom bara kommer tillbaka så nu får dom stanna...
Steff har oxå sina älskade jordgubbsplantor...se om man får smaka en...fick liksom inte det förra året ;)

Braiga jag har även ringt ett braigt samtal så att vi är igång iaf...en sak i taget
Puss


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det måååå jag då säja vilken liten trädgårdsmästare du är Sandra. Förmodar att du kommer att stå på torget om lördagarna å sälja av dina grödor.

2010-05-03 @ 21:24:04
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Celindan

Kanske kan avvara ett par tomater om du är sugen, eftersom du dissade mina purjo :-) Ser fint ut det dära!

2010-05-03 @ 22:46:06
URL: http://www.celindan.blogspot.com
Postat av: Ulla

Ja du min vän, kul att du bloggar lite igen!!!

Fint land, hoppas det växer fint:)

2010-05-05 @ 16:23:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0