Det var den helgen...

Men fy fan vad skönt det har varit att va ledig.
I Lördags så drog den berömda ryssvärmen in över oss och det må ja då säga what a heat men ack så pass skönt.
Idag Måndag så ligger molnen över oss som nått lock inte tillstymmelse till sol hoppas att en och  en annan stråle eventullt kanska kan penitrera sig igenom :)
Jag känner mig redo för en vallning senare.
Häromdagen i kallis så tillverkade jag en delikat planka.
Se och njut

Nej nu så ska jag bege mig ut och kolla hur det går för Steff som envisas med att gräva upp rötter som har vuxit sig nästan ner till jordens mitt.
Puss

 


Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaaaa här sitter jag å njuter av diverse läckerheter...........

2010-05-17 @ 15:20:09
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0