Smarto...

Ja jag vet inte men lite förvirrad är jag...
Var 100% säker på att det var idag som Steff skulle tatta sig...
Men det var visst i morron upptäckte vi när 13 frågade varför vi var där...Förlåt :)
Blev en tripp till tornis...varsågod Tyson ännu en till säng!!!
Idag så bidrog jag med hjälp till altanen...1miljon skruvar = CHECK...
Så då hann vi styra upp det och det var ju bra...tralalala...all trall är nu på sin plats...guuu jag måste ta bilder och lägga upp...nått form av prio i morron kanske...
Nej nu ska jag fetta ner mig i soffan...
Puss

Kände att jag ville slänga upp nån bild...ganska tråkigt utan...här kommer det 2 ...togs för ett par veckor sedan...känner att jag fortfarande är lite kissis efter denna härlighet...
Puss igen
  

Kommentarer
Postat av: Ulla

Guuuu vad avundssjuk jag blir, vill också ha en altan.

2009-07-21 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0