Grillpremiär...

Vädret denna Lördag var ju en klass för sig...
Otroligt skönt att vara ledig,styrde upp ett och annat.

Solen den gassade....
Vi kunde inte motstå varsin glarre...
Jag terrade denna

Smakade verkligen jordgubb...


Senare på dan så drog vi till mamma o pappa och grillade loss.
Jag var så jävla sugen på grillad lax...men till min stora fasa så brände vi hela laxen
(en HEL LAX SIDA)
Smakade as.
Så jag frossade vitlöksklyftor samt tzatziki och vitlöksås.

Ja en lite köttbit blev det oxå fast den är inte lika gott som lax I love larre :)
Neo han hade visst fått nån form av skateboard,den var typ lite större än min fot...hahahahaha...
Okej lite större ändå rå :)

Snygg va!:)!

Kommentarer
Postat av: Sophy - What U See Is What U Get.

gott med grillat (obränt) :p

2009-04-05 @ 12:55:57
URL: http://sophys.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jadu det kan man ju undra haha

2009-04-05 @ 12:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0