Go morron :)

Hurra mitt inlägg till Corren (ordet fritt )är med..
Sitter här med mitt kaffe guuu så gott,idag bestämmde jag mig för att ha sov morron så 8,50 klev jag upp.
Jobbar ju kväll idag..humm..Igår var det ju lite x-tra synd om mig (tandläkaren)så att jag var tvungen att åka förbi mitt tatuerare och få ett pris på mitt motiv som jag vill ha på armen,så nu är jag sugen på att boka en tid.
Undra vad jag sku unna mig i morron då för då ska jag ju till tandis mä?  kanske parfymen som jag vill ha??

Kommentarer
Postat av: Carin

Jobbigt när man somnar i en film sådär =) Jag vill också ha en tatuering, det är en sån där grej jag lovat att göra innan jag blir 30..så jag har vintern på mej hehe. Min lilla pojk ligger i tandläkarstolen just nu, hans pappa tog dit honom och på vägen dit ringde han och undrade om man var tvungen att ha pengar med sej, eftersom han glömt plånboken hemma. Och i bakgrunden hörde jag Sander illvråla -jaag vill inte till tandläkaren! Maaamaa hjääälp mej! Skrek han

Usch, usch usch...usch vad jobbigt=( stackaren.

2008-09-02 @ 11:44:43
URL: http://carinforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0