Vår på Väg!!!!

Inte en dag förtidigt hurra!!!! nästa vecka sa dom så det hoppas jag verkligen..Herregud man får ju gå och kisa med ögonen ute det är ju asa ljust..Har jobbat idag 6,30-12,30 med Sara sen så var det bara att gasa till der apotek för att jag har nämligen fått stan största förhårdnad så nu har jag laddat med plåster som skulle vara bra mot detta (hoppas verkligen att det funkar).Tog en promenixare med ty nyss det var då jag märkte hur otroligt ljust det var ute.+att han hade kräks inne som hade torkat TACK TY...fräsch det ville man ju verkligen inte torka när man var helt matt i kroppen men men nu ä det upp torkat iaf.Ska skala lite potatis snart idag blr det potatis panerad firre och remuladsås & råkostsallad smarrigt värre va??Får se hur min man ä nu när han kommer hem med hans rygg o allt ja ja det ä la bäst att jag slutar nu har nämligen en katt som håller på och jamar vid mig HELA tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0