Sovmorgon

Söndag fy fan va skönt det är att var ledig idag sov x-tra skönt..
Har vart ute en sväng på tornis kollade bla. på golv på k-rauta hittade ett fint tralalalaaaa..
Var även på ÖoB raggade lite penslar och lite duschkräm bla..alltid bra att ha hahahahahaha.
Var sedan hos steffs parents och fikade loss i Grebo.
Stefan han har varit så duktig o målat i köket så att jag äntligen kan sätta upp min garde.har även satt upp dekorationen i matrummet som moder vara så snäll och handlade på ikea till mig det var la ganska så bra,se vad de säger i morron då kommer det lite främmande.Håll i er Fia och Sam & neo kommer det var då inte en dag förtidigt+modet o fader och ragg ja måste ha lite hjälp med min e-post
Men nu ska jag baa slöa framför tv aufwiederzehn

Kommentarer
Postat av: Fia

Erkänn att du ska svänga förbi ikea innan jobbet imorgon och köpa en?!Kollade om den fanns i lager och det gör den , hoppas bara den gör det imorgon också!

2008-03-24 @ 22:25:28
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0