Trädgården :) vilket slit...

Jaha har tillbringat hela dagen med att ansa i trädgården....men fint blir det..,ja förutom när Stefans parents var och hälsde på,på en fika..
Kom nyss hem efter att ha varit i väg och ätit+att vi har lånat pappas häcksax så imorron bli det att ansa häcken så att det heter duga.Fick även ett parasoll! mycket bra det ska jag ha över mitt nya bord på baksidan,jag var liksom tvungen att handla nått härom dagen så att jag köpte ett bord + stolar som vi har på baksidan..nej nu blir det nog till slappa lite zzZZzz......

Kommentarer
Postat av: Mamma

jaaa du Sandra det är jobbigt att vara husägare. Själv har jag en trädgårdsmästare som sköter om hela trädgården, vill du ha hans namn å adress?

2008-07-31 @ 10:40:29
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Fia

Vi kommer inte ,neo har sånm feber

2008-07-31 @ 16:01:56
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Fia från mobban

Skulle bara se om det funka

2008-08-01 @ 14:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0