3 dagars Ledighet rena drömmen..

Åhhhh Lördag dra åt skogen va skönt det var att inte behöva att gå upp så tidigt idag...
Idag var det operation Shopping som gällde..mot tornis...Köpte nya överdrag till min soffa nu ska här bytas stil i v-rummet till svart..köpte även en lampa till v-rummet+en till hallen passade ändå på nu när jag var i farten och shoppade en ny tv bänk i svart då förstårs haha...
Nya påslakan o örngott blev det mä.
Våran coola tapet som vi sätter upp i hallen är snart klar vi var ju tvungna att styra upp det där lite för att tapeten räckte ju inte till och med min tur så finns den ju inte att få tag på mera hurra tralalala...men vi har beställt en annan som passar till en enfärgad blev det i lite mörkare grå skala kanske lägger in en bild sen när det är klart i hallen med golvet o klinkersen som ska dit.Nej ursch nu ska jag nog kika lite på tv.n se om det finns nått att ha, min gissning är att det INTE är nått bra det kvittar ju hur många kanaler man än har ju...Go natt ;)

Kommentarer
Postat av: Fia

Det var asa kul att spela kubb hahahahahahahahahahahahahahahahahaha

2008-07-12 @ 23:58:45
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Wenan

ha en bra dag!!:D

2008-07-15 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0