Dränering=CHECK

Jag har liksom inte haft tid att blogga...hahahaha
Nejvars men nu är äntligen dräneringen klar...en stor jävla lättnad vill ja lova fy fan.
Efter ett Xantal veckor så är nu äntligen vallgraven kring huset igen fylld och lastbryggan är ett minne blott.
Inte så vidare vackert va....


En lastbil med singel kommer lastat

Hela 3 kubik och det räckte ta mig fan har nog aldrig haft så ont i min kropp som jag har haft nu när vi har styrt och haft oss.
Men nu så är det klart eller CHECK som vi säger...
Puss


Kommentarer
Postat av: Jonas

Usch, vilket jobb, jag är inte ett dugg avundsjuk kan jag säga. Tur att jag slipper liknande jobb här hemma.

Kul att få läsa blogginlägg från dig igen! ;)



Gå in här om du vill bli veckans blogg, du har chansen att synas i en vecka för tusentals besökare hos mig… http://jonashsvensson.se/2009/05/17/anmal-dig-till-veckans-blogg/



Kraaaam

2009-05-18 @ 06:49:21
URL: http://jonashsvensson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0