Vilken morron

Stefan väcker mig 06,30....
Jag då helt yr upp och klär på mig,då hade hans klocka inte ringt.
Så jag var ju tvungen att skjusa honom till jobbet (han börjar liksom 07,00)
tur att det inte tar så lång tid att åka till hans jobb.
Men han hann,grrrr jag hade ju sovmorron...men jag somnade om hihihi
Idag innan jag börjar så ska jag svänga förbi K-rauta och införskaffa ett paket med kakel till köket
så att det blir klart + att jag ska tanka såg att bensinpriset hade gått upp nu igen kul...
Nu väntar en varm dusch.... tingeling

Kommentarer
Postat av: Carin

Jag tog mig friheten att kolla in er inredning, snyggt! Mycket svart, eller har du bara plåtat de mörka detaljerna? Hur har ni gjort i köket?

Ser intressant ut, jag är själv sjukligt intresserad av inredning och att hyra sitt hus kan göra mej galen ibland. Jag vill förändra, slå ut väggar måla om etc.

2008-09-23 @ 11:03:31
URL: http://carinforsen.blogg.se/
Postat av: Carin

Ja jag gillar oxå mörka färger som svart och grått, men även beige och brunt, det beror ju lite på hur mkt ljus som kommer in i rummet osv din halltapet var verkligen häftig!, Min sambo har ärvt 2 st hus vid havet, det ena är 50-talsstandard på, och allt där inne ska rivas ur, det är 1 ½-plan ganska litet. Men där kommer verkligen fantasin och inspirationen att sättas på prov. Han vägrar att ha ett "svensson hus" =)

Jag är även sjukt intresserad av trädgårds arkitektur, älskar att hålla på med blommor och bygga gångar och "rum" i trädgården, så det kommer att bli kul samtidigt som både jag och min sambo har sjukt starka viljor båda två, så det är ju bäddat för viss osämja =)

2008-09-23 @ 11:48:11
URL: http://carinforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0