Ny tattoo tid bokad :)

Jag var tvungen att boka en ny tid eller tvungen var ja ju inte men jag kände att jag ville...
Den 22/7 ska jag tatuera 2 dragonfly's eller som det heter på svenska trollsländor på vardera skuldra...längtar så det bli på min semester *skönt* slipper man ha på sig arbetsrocken :)..
Har även ringt till tandläkaren....hatar att gå dit....så nästa vecka på onsdag ska jag dit å få min dom jag vet ju liksom att jag måste laga minst 2 tänder mmmm kul...
Men jag måste dit (till tandis asså)
Har jobbar idag 14-20 flex...
Jobbar i morron 6,30-18,00.min favvo tid...not...
Så nu blir det väl att förbereda sig för sängen .........

Kommentarer
Postat av: Fia

Helt vild liksom , undra om biten varit här inne och tyckt till?

2008-07-01 @ 22:23:13
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Ulrika

Tandläkaren är ingen hit :S Smärtan kan jag ta men kostnaderna är en annan sak!



Härlig blogg du har =)

2008-07-12 @ 22:19:16
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0