Visdomstand spökar+frusna fötter

Sitter här nu och väntar på att äntligen få åka till jobbet haha..
Jag har en visdomstand som tydligen har fått för sig att växa en aning,men jag är uppladdad med hexident så nu har jag borstat lite extra just på det ömma stället ( lite bättre känns det allt).
Har precis vart ute med Tyson mä,så jävla kallt det var idag,om fötterna fryser jag mest.Idag får man verkligen bulsa på sig...brrrrrrr...kul mitt i sommaren nej nu får allt värmen komma tillbax.
För övrigt idag så jobbar jag 11-16,30 en lite specialar tid för att att vid 17,00 så ska jag tatta mig mmm det ska bli kul.Sen så får vi ju inte glömma matchen idag,ja jag ska iaf bidra med mitt hejande det vill ja då lova.
Stefan han jobbade natt igår likså i kväll så att det blir att kolla på matchen själv..

En  får det garanterat bli till matchen jag köpte 2 igår  (2 för 89:-) vilket fynd hahaha...
Nahä dax att fixa till sig lite sen marsch mot jobbet have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Fia

Han kräks nu liksom!

2008-06-18 @ 11:11:12
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0