Mot tv:n

Efter en sån här tråkig dag så ska jag nu dra mig mot tv:n tror jag se om det finns nått intressant man kan somna till.
Mattan i trappen är lagd iaf gissa vem som fick göra det???
Jo JAG nu mera så är jag mattläggare mä!!! (även klinker kan ja)hahahahaha
Hoppas att det blev bra jo rå det blev det:)
2 filmer har vi sett idag...plockat iordning i gillestugan på steffs alla verktyg av div. slag.
Prio ett i morron hallå tvätta arbetskläderna jag tog ju för fan hem dom i fredags...latmask ja ä
Ledig i morron *skönt*
Prio akut min hatthylla den ska verkligen in handlas..
Nej dags att borsta gaddarna + min floursköljning sen tv....
Go natt.........

Kommentarer
Postat av: Fia

Kolla in topplistan på mer-trafik , du ligger på 4:e plats!Bra jobbat!!!

2008-08-11 @ 00:03:52
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0