Sun Kissed bodylotion...

By Aco
Idag tillbringade jag endast en timma i solstolen,men dra mig baklänges vilken rödhet...
Herregud vilken hetta jag har...
Jag har ju sagt att jag har sådana albinoben så jag tänkte att dom skulle få lite färg...
Men så kom jag på att jag hade sun kissed bodylotion...dadada...
Så efter solningen och en kall dusch så drog jag på lotionen...luktar verkligen sommar.
Jag vet att jag hade den förra året med,och det resultatet var jag ganska så nöjd med.

Imorron så får jag väl göra ett tappert försök med att få lite färg på ryggen och dyl.
Ett prio är iaf. att inhandla ett lyppe med solfaktor 100 eller nått. :)
Jag passade även på att måla naglarna på fötterna i nån glansig aprikos färg...
Nu ska jag fan i mig oxå ha sommarfärg fastän att det är ett X antal veckor kvar till semestern :)

Kommentarer
Postat av: Ulla

Jo några veckor är det ju kvar, men det blir väl till att styra upp ett & annat nu.... Ha en trevlig helg!

2009-06-26 @ 23:06:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0