Nattgäst...

Yes tha stimt...
Idag ska mosters favvo följa med hem sen ikväll och sova över...
En vilding...
Jag och Steff håller på att städa lite men jag vet inte,det kommer väl ändå se ut som ett lekland sen hahahaha...
Hundhår har vi till förbannelse...fan vad Tyson fäller...tussar här och tussar där...
By the way så har vi staket nu,så att Tyson äntligen kan vara ute...han vart helt vild igår med sin boll...
Staketet vart inte billigt men det var det verkligen värt...mamma och pappa och ragg var här igår,så vi grillade och pappa hjälpte till med staketet och altanen.
Puss


Kommentarer
Postat av: Ulla

Stabilt att ni fått upp staketet då.. Kul att Neo ska sova över. Själv är man lite sliten efter partyt igår:) Måste la packa lite nu inför vår tripp till västervik. Ha det!!

2009-07-26 @ 17:28:25
Postat av: Ulla

Stabilt att staketet är uppe då. Kul med nattgäst oxå. Själv är jag lite sliten efter partyt igår, man jag måste väl börja packa & styra upp inför trippen till västervik. Ha det!

2009-07-26 @ 17:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0