1:a dagen på semmen...

Känns bra ;)
Mer virke till altanen har införskaffats...
Nån som inte har nått att göra ???...
Hahahahahaha...
Idag så ska Steff till 13 och tatta sig.
Jag hänger på men drar sen till tornis och ser om det finns nått som jag behöver...
Våre ju lustigt om det inte fanns liksom...
Solen har hittat tillbaka efter en as regning söndag som bestod av film och pizzafrossa hos mamma o pappa.
Igår kom jag på en jätte smart sak...:)
Nej nu ska jag kolla på när Steff bär lite virke...

Kommentarer
Postat av: Lina

Ohhhh! Pizzafrossa!

2009-07-20 @ 10:38:37
URL: http://hyresfemman.wordpress.com
Postat av: Ulla

Försök nu att vila upp er lite på semestern också....

2009-07-20 @ 21:20:33
Postat av: Anonym

Eller inte, jobba på så altanen blir klar till den 1:e!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-07-20 @ 21:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0