Osocial

Japp det precis så jag känner mig....här hemma
Jag med min oregelbundna arbetstider gör att jag knappt orkar med saker och ting här i hemmet,vissa veckor känns det som.Det finns massor av MÅSTEN som jag ska göra men jag får väl försöka att göra alla dom på mina 2 lediga dagar nu i helgen.
Imorron jobbar jag 10-18.  
19,00 börjar ju hockyn, hemma match för LHC,jag och steff nöjer oss för denna gång att se matchen på tv,fast det skulle ju ha vart roligare att titta på den live,men det kommer ju flera matcher....men det är ju just premiär matchen hummmm ja ja ...
Ähhhhh trötter nu ......bye bye

Kommentarer
Postat av: Fia

Lelle ska på den matchen

2008-09-17 @ 22:39:52
URL: http://sofsan.blogg.se/
Postat av: Carin

Måste suga getpung att jobba sådär, jag jobbar ju bara dagtid jämnt och tycker det suger men jämfört med ditt jobb så har jag det nog rätt bra ändå (arbetstidsmässigt dårå, jag tvivlar inte på att du har mkt trevligare arbetsuppgifter än mej=)



Hockey vet jag knappt vad det är, vad är det=)?

2008-09-18 @ 08:31:28
URL: http://carinforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0