Vilken stressig dag..

  
Det har varit dimmigt precis hela dagen.
Värst var det fan i mig nu på kvällen.
Kl.09.05 var det Tandläkaren som gällde.
innan dess så var ja ju med Ty hos mamma o pappa.
Efter Tandis kl.10.00 började jag att jobba..
Vid 13.00 snåret började bedövningen att släppa..
Ohhh Shit kände att lagningen var för hög..
Ringer folktandvården får tid 15.00..
Att sitta ner på ens rast vara ju bara att glömma.
Gasar till stan..
Är tillbaka på jobbet ca.15,30 fortsätter då att jobba tills kl 18,00.
Gasar till mamma o pappa för att hämta Ty(som behövde en prommenad)
Sen mot bilen..mot shell nästa och tanka även tvätta bakrutan på bilen.
Sen nu ÄNTLIGEN är jag hemma har väl vart hemma ca 1 timma..
Men snart så ska ju Tyson gå sin kvällsprommenad.
Men ja då??

Kommentarer
Postat av: Carolin

Oj, jobbigt med tandläkartrubbel!

Ooooh, har du en schäfer! Så fin!

Jag är uppvuxen med schäfrar - de är ju världens underbaraste hundar! Vi har alltid haft 2 eller 3 stycken för mamma och pappa har tränat dem.

Nu har jag en Jack Russel för min Peter ville ha en mindre hund och han är ju fantastisk, men schäfern kommer alltid ha en speciell plats i hjärtat.

Ha en fin kväll!

Kram

2008-11-05 @ 21:17:34
URL: http://ungkvinnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0