Der PåskAfton

Jaha ja då var det påskafton,helt jävla trött ä ja har liksom jobbat 7-13,10 hahaha ...Plus att det snöar lite nu mä när jag gasade hem nicht kul..Körde plankor med Ulla idag ja det var skojigt tur att vi har det så pass roligt på jobbet..Men fy fan va kallt det ä....på jobbet håller man ju mä på att för frysa när alla chaffisar tydligen inte kan stänga dörrarna efter sig analfbeter ä d mä..Ska till moder o fader i kväll och smarra på lite mat undra om man får nån form av påsk presse???Nu är det så pass pellit att jag ä ledig i 2 dagar guuuuuuuuuuuu va skönt..guuu måste komma ihåg att ladda kameran så att jag kan fota lite eller hur fia har du polisanmält än??
Så nu laddar den..ja ja va ä en bal på slottet???
GLAD PÅSK PÅ ER

Kommentarer
Postat av: Fia

Asså jag tror Lelle sålt den för att köpa sig en ny jacka!SVIN!

2008-03-22 @ 14:42:25
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0