Kul det regnar..

Vilken stämmning...not åhhhh att det ska vara svårt att det kan vara fint nu till midsommar.Börjar midsommar afton med att jobba 7-14 flex sedan är det mat hos mamma o pappa.Midsommardagen tänker jag tillbringa på ica 11,30-19,00,100% ob hela dagen är väla det som lockar men det har ingen betydelse för mig iaf.I vanliga fall så blir det på lördagar 100% efter kl.12,00 så att jag tjänar en halvtimma på det men men..till jobbet ska jag får la fixa till nån rolig stämmning...hahahahaha,vi har nästa alltid kul på jobbet , det är ju ens arbetskamrater som gör att ma trivs så pass..Byta jobb skulle jag inte villa göra även om det känns så ibland.Jag är ledig nästa helg då blir det party ska bli skoj med rätt musse o dyl.Nahä vet inte om vi skulle kolla på nån film eller nått nu jag är så himla trött har typ sovit 4 timmar i natt men jag tog mig ett snabb vil nyss + en kopp kaffe så nu är jag i form igen tssss hahaha.TREVLIG MIDSOMMAR PÅ ER....(hoppas på sol)

Kommentarer
Postat av: Fia

Du lär behöva flexa imorgon eftersom vissa inte kommer.....Guuuu alla mina saker jag fick av mamma!

2008-06-19 @ 20:43:52
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0