Bantning+14-21 på ica

Guuuu folk har redan börjat att midsommar handla det kan jag skriva under på..
Eftersom att jag började att jobba 14.00 idag så passade vi på att åka till vetrinären och vaccinera katterna.
Vilket drama de var Både Spjutet och Jögga var överviktiga har ska bantas...hur lätt är det Jögga äter ju allt grrr.
Men ner i vikt ska dom tydligen jaja vi la se hur det går
 en skön lite tupplur

 mitt fina armband som jag fick av Steff..

 passade på att ta en sk. sommar bild då det i går var en extrem ostabil sommardag,bilden är från våran baksida..lägg märke till poolen som vi akut var tvungna att köpa.ähhh vi har inte badat så flitigt i den nu den sista tiden...

 seriösa som vi är så har vi planterat tomater kan ju alltid hoppas att det kommer några tomater på den , det återstår ju att se ( om nån krake skulle vilja växa till sig så lovar jag att lägga upp en bild på den)

Efter en hetisk dag på jobbet så unnar jag mig en  Ben&Jerry    Cookie Dough den är min favvo bland alla sorter...
Ska nu bara sitta framför datorn och ta det extremt lugnt har ju en ny arbetsdag framför mig tomorrow+ATT JAG SKA REDAN BYGGA PÅ MIN TATUERING...kommer nog en bild sen ska ni se...go kväll.....

Kommentarer
Postat av: Josiee

fint:)Hoppas du sover gott!

2008-06-18 @ 04:02:00
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Empa

Ben&jerry är ju så jävla goood!

Vad är det för tatto du ska göra då?? Hos nypa eller?

Söt kisse förresten :)

Ha en bra dag! CIAOOOO bella!

2008-06-18 @ 09:22:43
URL: http://empaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0