Jobb igen .....

Men nu jävlar så har nedräkningen börjat till semestern,på Söndag kl 19,00 börjar min semester jippi.......
Det ska bli så SKÖNT....äntligen min tur.
Idag så ska jag jobbar.. mmmm va fort dessa dagar gick nu när man hade ledigt....3hela dagar men men...idag är mitt arbetspass 14-21,00..
Har även sålt våran torktumlare idag annonsen på blocket hann väl vara ute 45 min eller innan den blev såld....skönt att bli av med den (jag använder den inte ändå)..
Vet inte om jag ska ta svängen förbi tornis idag innan jag ska till jobbet vi har ju beställt tapet som skulle komma hem idag men dom har inte hört av sig...vi får se hur jag gör.
Nahä dax att styra upp det här hemma :)

Kommentarer
Postat av: Fia

Nässpray hjälper fan inte....gör svin ont att spruta in

2008-07-16 @ 20:53:23
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0