Fläkta mig

Efter en HET otrolig HET sommardag så känner jag mig riktigt avskyld,dels så har Stefan vart helt vild och shoppat en fläkt..vilket just för tillfället känns riktigt bra i denna hetta (snacka om tropiskt)

Passar förövrigt väldigt bra in i vardagsrummet.
Sen så har vi tagit oss ett bad i poolen OTROLIGT skönt.
Så nu sitter jag här och väntar på att lilla Tyson behöver att gå ut,han gör inte många knop nu på dagarn stackarn han bara ligger,likaså katterna helt utmattade.
Imorgon bär det av mot Tranås där ska vi kolla på bilar.
Mmm vi får la se om det finns nått av intresse hahahahaha.
Nu ska jag ta mig nått att dricka det blir väl att svepa en liter eller nått så inåta helvetes törstig hela tiden....see u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0