Måndag=Ledig

Vaknade i soffan i nån form av fosterställning,men sovit hela natten det har jag gjort..
Kaffet är upp drucket och jag känner mig redo för dagens planer...
Tyson ligger här brevid mig och smyg fiser,precis som om matte inte skulle höra det va??hahahaha...
Ja hösten är här ursch vad ruggit det är...lite mysigt mä,adjö shorts...
Just det TVÄTTA ska sätta på maskinen nu direkt så att det hinner att bli klart innan jag ska åka..
Klockan 14,00 ska jag vara på Biva för att dom ska kolla på våran bil och ge oss ett pris vad den är värd (vi ska byta bil),
från en Saab till en Citroen.Ska bli intressant under tiden dom gör det så skulle jag visst få provköra Citroenen,se vad den går för hahaha.
Mot tvättmaskinen... here i come!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linda

Thaimat är mums!

Och mätt blir man, inte så flottigt heller..L



Kul att byta bil...L

vI får vänta 2 år till, (vi bytte för ett år sen...)

2008-08-11 @ 09:13:53
URL: http://fetmaoperation.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0