Jobbat klart för idag...

Hurra en 2 krona nu är jag hemma och så har jag vart ute med Tyson mä,han var så pass busig och så rullade han sig i gräset.
Väntar nu på El Steff ska komma hem,,,passade även på att mäta lite på baksidan vi ska ju sätta nått form av staket där, vi eller snarare jag fann ett staket i går på Coop som jag tror skulle kunna passa ...helt färdigt och så bara för Stefan att sätta dit ,,129:- för 2 m staket (vilket kap)hahahahaha..
Guuu jag hittade ju tapet igår mä randigt i div.gråskalor...79:- rullen på K-rauta fanns även på coop,sen så vill jag kakla mer i köket....jag handlar Stefan utför men han är ju så pass bra på de...
Fan nu vill jag handla,jag vill ha så mycket!!! undra när dörren som vi införskaffade igår ska komma på plats...
Jag jobbar ju hela helgen så då kanske det sker mirakel här hemma....Bye Bye

Kommentarer
Postat av: Fia

Mmmmmmmmmmmmmmmmmmm det var asa kul!

2008-08-29 @ 20:42:16
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0