As förbannad

Fan i helvete nu är jag så jävla förbannad.......
Dels har jag jobbat 11,30-19,00,på vägen hem så är det en traktor som ligger i sina jävla 30 på 90 väg och vägrar att svänga in på en ficka....det var likadant på väg till jobbet,sen kommer jag hem trampar nästan i en spya....hinner inte ens ta av mig skorna,det är bara att torka....
Droppen som fick bägaren att rinna över var när jag går på min nya matta i vardagsrummet med strumpor så trampar jag i nått blött.....................för helvete antingen så har Tyson spytt där med eller så vet i fan vad det kan vara....
Kul att få ha mattan i ca 1 mån..
I morron ska jag fan köpa en till mattjävel eller kanske 2 det är inte första mattan Tyson har förstört men det är lugnt jag är gjord av pengar.....

Kommentarer
Postat av: Fia

Att jag skulle sluta förpesta andras bloggar med reklam?!Fattar nada! Kolla in denna sida http://www.katvond.net/

2008-08-16 @ 20:49:33
URL: http://sofsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0