Min Lediga Dag!!!

Operation städning m.m .
Drog en sväng till City och handlade kattsand (detta va asså akut)
Passade på att köpa en ny borste till ty , han fäller som ett as tussar hit o tussar dit eller snarare drivor med hår..hela min damsugarpåse består av hår.
Så här mycket fick jag bort-------------->      

Skulle var lite duktig tänkte ja och plocka bort alla flyttisar,så nu är dom veck guuuuuuuuu så skönt vilken yta det blev.
Skulle även dammsuga där dom hade stått (hår) till min stora förtvivlan så hittade jag detta as i ett hörn
image42

Som tur var så var den död det bara rös i hela min kropp...


Jögga ville vara med idag och hjälpa matte på sitt vilosett den lat masken
Detta är hans favvo kartong som han har legat på men nu så har vi tagit ut den på altan så att han är helt förtvivlad.hahahahahahaaa.

Spjuti satt o raggade i fönstret Lägg märke till min nya lampa...
Kanske ska ta o vila ett tag innan det ä dags att hänga tvätten...................................


Kommentarer
Postat av: Fia

Guuuuuu vilket äckligt as!
Ser att du har kvar "blommorna" i fönstret jag fixa till ;)

2008-04-11 @ 13:22:09
URL: http://sofsan.blogg.se
Postat av: Fia

Kolla in mina nya blogg...lalalalaaa

2008-04-14 @ 15:20:19
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0