Hurra en 2 krona....

Det var idag min röst blev hörd i Corren!!!!
Jaha då har men fått sätta in en insändare i corren igen...(det här var liksom inte 1:a gången).
10 spänn på att det inte är den sista heller..
Den tillägnade jag ett svin som hade slagit upp sin dörr jävel i våran bil..
Jag hatar den personen!!!!!!!
av hela mitt hjärta..
image30
Denna gul grej lyste på mig i dag hipp hipp Hurra Hurra..
Det var inte i går det !!!  Prommen med Ty var så pass trevlig så(man skulle liksom kunna gått i kortärmat idag).
Sen så hetsar mamma o fia om jag ska med till ÖB ok men för vilka stålar ska jag handla för då!!??
Ska man få nått slags birdag elle??
Hoppas det...     :).
Nej nu ska jag väla fortsätta med att göra ingenting haha..
Adios (eller hur det nu stavas)




Kommentarer
Postat av: Fia

Guuu det bara blev värsta porr belysningen med lampan...hahaha

2007-09-13 @ 20:47:01
URL: http://sofsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0