Fan oxå!!

Fan då jag hade ju mä velat se dokumentären på 5 :an igår...hoppas att det går i repris..
Jo vad gjorde ja då jo jag kollade på tv4 fakta det var om Eva Braun som date (ade) hitler,såg inte hela somnade liksom när det var 15 min kvar (smart).Vaknade i morse av att ty drack en massa vatten (jag hatar att höra det!)
,iaf kl 06,00 på morronen,sen så kunde jag liksom bara inte somna om så att jag kollade på nyhetsmorgon på 4:an  mmmmmmm det var ju jätte intressant.Sen satte jag på den dagliga morgon dosen av kaffe..2 koppar mmm det sitter fint gör det mmm det må ja då säga..Tog en härlig prommenad på dagen JÄTTE härlig regnet öste ner mina skor vart as blöta + att brallorna vart dygnsura,ty vart genom våt joooooo dååå det är detta som är så HÄRLIGT men men vad gör man ty kan ju liksom inte slå knut på pellen haha...El steff kom hem tidigare än vanligt jippi då slapp ja att gå ner till centrumet o handla ja jag tog bilen..det var ju ingen stor handling direkt nu jävlar är det inte många kronor kvar i plånboken SNÄLLA NÅN KAN DET VARA DEN 25.e SNART..+att jag pantade mä...mmmm a vart det 22 spänn tror ja..fan alltid är det nått..fick min bonuscheck mä i dag med porren 50 spänn där TACK!!!!!!!!!!!!
Tänkte att jag skulle unna mig Cookie Dogh då men till min stora besvikelse så var det helt ren rakat det fanns inget fyyyy fan min värld rasade i hop...As tjurig så gick jag o handlade cigg...passade på att kolla mitt kvitto mä då...men va fan jaha då hade det blivir fel på lärre jag hade köpt åhhhhhhhhhh orka......ja ja men det fixade det ju sig till slut men ändå(jag var ju så besviken på min glass)..
När jag sedan kom hem ställde jag bara påsarna innanför dörren steff fick ta hand om det jag gick ut med ty...hurra det regnade inte iaf..alltid nått..ja ja .
Väl hemma sen då så lagade jag mat mmmmmmm kyckling gratäng steffs favvo
Så nu sitter jag o väntar på att kaffet ska sätta på av sig självt o att klockan ska bli 19,00 tänkte att jag skulle se på Cops..sen så har vi IDOL.....pjuuuuuu rysare..
Sen hade vi ju nått nytt i kväll mä America got talant eller vad det nu hette tänkte att jag skulle se på det..får väl se om det är nått att ha...bye bye    :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0