En ostabil dag

Tuggar tuggummi typ det tusende idag  helt ont..
image15
Var ute o gick i dag mä med Ty..o dra på trissor stort  fyverkeri (kastar konfetti) så regnade det INTE..


image16 Jag var tvungen att infoga ett FYVERKERI..

Gud jag vart så pass deppig när jag i dag insåg att jag var tvungen att beställa skivor..
(jag har liksom inte råd)
Men jag MÅSTE..................

Fasiken va kallt det var ute idag men men det skulle ju bli varmare..
Jag är helt redo med mina vantar.

Idag har iaf jag var extremt duktig och engagerat mig med o göra en Grekisk pastasallad,den vart bra haha tror jag jo det var det;)
Nej ursch nu ska jag nog gå ut på balkongen o ta lite "frisk" luft innan man ska sova..
Måste ladda ska till sjukan i morron ,ska cykla pjuuu ja det blir en pärs men men ..
Ha're Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0